Shida


Ni syida namanya..roomate kepada cik nitt kiter...
shida ni org perak...org taiping...ni pun dah berpunya...cik abe pun dgr katenyer org taiping jugak..
huhu
shida ni kegemaran die maybe suka dgr lagu kot...sbb setiap kali aku gi bilik yer..meti kat telinga tu duk gantung earphone...huhu
tp maybe gak tu bukn hobby..mungkin gak die pakai earphone tu untuk ellakkan roomate die tu gelak..almklumlah roomate die tu klu dah gelak...herm....mmg berdarah telinga kan??kan??
urm...lagi pasal shida..

  • suka layan cter hindustan..
  • suka buat dodol
  • suka makan secret recipes..
  • suka pakai bju sekci22 gtu..wow
  • suka bcer novel cinta jiwang..
  • suka
:
:
:
:
suka-suka ati aku jer reka citer...hahaha

4 comments:



nitt said...

owh...dang lagi ngutk aku erk....
aku pon pikir gtu gak...die dah xnak dgr suare aku kot huhuhu.....
xpe la...saper2 yg sbilik dgna ku 6ti, pinjam earphon syida neh..ngeeee...

esyahzul said...

hahaha...klu dgr jer mu bersuara lempor jer mu luar bilik..hahaha

...miSS syAhidA... said...

nita ak xnak ks pinjam earph0ne ak hahaha,,,,
mne ade lar,,,ecah nih memandai je taw,,,,
nita k0 jgn dgr kta ecah ni eh,,,
mmg tabiat ak dr dlu, kini & selamanya,,,,
life wit0ut music is nothing,,, ceeewaaahhh,,,,
h0bi ak dgr lagu + impr0ve my english hahaha~

esyahzul said...

cewah22..backup die punyer romate tu..xthn..hahaha

Post a Comment