Nita

Alah..gmbar terbalik r plak...cara2 nk tngok gmbar ni xterbalik...terbalik kn lptop korg yer... sory yer nita..aku terlupa nk edit..so aku truskan jer entry ni....yg 2 org gadis comel kat belakang tu tggu yer..nt2 i postkan entry untuk korg..huhu cik nita or nitttt(glamor lah konon tu klu pgill nitt erk???) ni my classmate dulu2...ntahganer ye leh jadi hosemate plak..dulu mser ye duk sewa kat atas kedai mamak ..selalu gak r lepak ngan die..sbb sner ade wifi..kt umah aku time tu xder lagi tenet22 ni...... lagi pasal nita... dah ada pakwer....:so xleh nk masuk line dah.. suka gelak kuat22..:ramainya dak umah aku yg suka gelak kuat2.. klu time die gelak meti merah menyala2 muka die...mmg xnmpak terus muka die..haha suka gi kelas lmbat...:hahah..nilah geng aku...time ye bgun lmbat aku kejutkan..time aku xnk gi kelas yer toong bawak aku gi kelas...sama jer 22...aku pun suka gi kelas lmbat.. lagi... pemurah orgnyer..:x kedekut:...org kaya lah katekan.. lagi????nt2 lah i edit yg lain lagi yer...haaa..nk taw lagi pasal dak kecik kiut miut ni..msuk r die punyer blog...



p/s: nita...lalilulalala

3 comments:



nitt said...

woit mek cah,xleh blah gambor!!.mu ni...
punnye r byk gambor aku yg cun2(cun??..kiki)..
.gmbor ni gak yg mu pilih ek? ish3..sabotaj aku nih huhu..xpe2...

p/s; merah itu comey hahahahahaha...

kaya??...haha..ha'a, btul2.. harta dato' K punye, harta aku jugak tu....ngeeeee...

esyahzul said...

hahahhaa......aku x der simpanan gmbor2 mu yg CUN MELECUN TU!!hahaa....upload sendiri

...miSS syAhidA... said...

abess c00ooomeey dah tuh hihihi,,,=p
ecah berpusing lapt0p ak tgk gambar nih hahaha~
hihi,,,=p

Post a Comment